Betaling

ProbioCare® modtager betaling med VISA / Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
mastercardvisa

QuickPay og Clearhaus håndtere alle betalinger for ProbioCare® og krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen.

NYHED: Du kan nu også betale med MobilePay MobilePay. Hurtig nem og simpel betaling fra din mobiltelefon. Uden at skulle have dit kreditkort op af lommen. Se videoen HER hvordan du nemt betaler med MobilePay i vores butik.

Levering

ProbioCare® prøver at efterstræbe at afsendelsen af ordrer indgået før kl. 12:00 bliver sendt samme dag. Ordrer indgået efter kl. 12:00 bliver først afsendt dagen efter.

ProbioCare® sørger for levering med Post Danmark eller GLS (med mindre andet angives) til modtager på den dato der er ønsket i bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog at Post Danmark eller GLS overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Post Danmark/GLS, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97% for brevpakker og minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer. ProbioCare® kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark/GLS. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender ProbioCare® naturligvis en ny leverance uden beregning.

Reklamationsret

ProbioCare® yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles ProbioCare® indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationer afholder ProbioCare® returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Reklamation og varereturnering

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

ProbioCare®
Park Alle 32
9800  Hjørring
Cvr: 27297641
via email på adressen : kontakt@probiocare.dk

Ønsker du at indgive en klage til en offentlig instans over en vare eller tjenesteydelse købt hos os, kan sådan en klage indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kontakt@probiocare.dk.

Varereturnering foregår via adresse label som fremsendes ved henvendelse til ovenstående adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Refusion

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og ProbioCare® har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.

Fortrydelsesret

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

Persondata

BRUG AF PERSONOPLYSNINGER
Personoplysninger afgives aldrig til tredjepart, med mindre du selv udtrykkeligt giver tilsagn hertil,
og vi indsamler aldrig personoplysninger, uden at du selv har givet os disse oplysninger ved registrering/køb Her indsamles oplysninger om navn, adresse, postnummer, e-mail og telefon nummer. Oplysningerne bruges i forbindelse med levering af de købte produkter.

Cookies

ProbioCare bruger kun cookies i det omfang det måtte være nødvendigt for at indsamle statistik og forbedre brugeroplevelsen på siden. vi videregiver ikke cookie oplysninger til trediepart. Læs mere om cookies HER